DSC03046.jpg 

這是J小姐家中可愛的小狗Omega~

 

以下是J小姐對家中兩隻小狗做完寵物心靈溝通的心得,J小姐寫的回饋是英文的,已翻譯~

 

Dear Sonya & Sherry,

親愛的Sonya Sherry

Thank you very much for communicating with my cute pets Candy and Omega.

非常感謝你們對我可愛的寵物(狗狗們)Candy和Omega進行心靈溝通。

I am so grateful to you two having this chance to let me know what they are thinking and how they are living currently.

我很感謝你們兩位提供這個機會,讓我可以知道,他們目前的想法及生活方式。

It reminds me I have to look forward instead of backward and stop feeling guilty anymore.

它(Candy狗)提醒了我,我該停止對他的內疚感了。我必須往前進,而不是一直停滯不前。

I will take your advises to look into the relationship with my mother and take my baby for more outdoor activity in the future.

我會接受你們的建議,去注意母親和我的關係。之後,也會多照顧我的孩子(Omega狗),多帶他去戶外活動走動。

I am so touched to you two as a bridge between my pets and me and provide your considerate suggestions to me.

我非常地感動,由於你們擔任我和我的寵物(狗狗們)之間的橋樑,提供了非常周全的建議給我。

Hope more and more people could have this wonderful experience through your help and wish you two have wonderful life and happiness always.

希望有更多的人透過你們的幫助,能夠擁有這樣的美好經驗,並祝福你們有美好和快樂的生活,永遠快樂。


NAMASTE

 

Best regards,

J.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sherry Xu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()